Hoe de firmware updaten?
Opmerking: als alles goed werkt met uw toetsenbord. Update de firmware niet. Er bestaat een kans dat uw toetsenbord hierdoor beschadigd raakt.
Volg alstublieft de instructies correct om de firmware te flashen.
-
Download de juiste firmware voor uw lay-out (K3 Non-Backlight Low Profile Gateron Mechanical Mac/Windows), anders kan uw toetsenbord kapot gaan.
-
Zorg ervoor dat u het toetsenbord in de kabelmodus hebt gezet. Als je het toetsenbord in de Bluetooth-modus flasht, wordt je toetsenbord gemetseld.
-
Zorg ervoor dat u de systeemschakelaar correct hebt omgeschakeld. (Betekent dat u het toetsenbord naar Windows moet overschakelen als u Windows gebruikt, en dat u het toetsenbord naar de Mac moet overschakelen als u een Mac gebruikt)
-
Zeker weten dat jouw toetsenbord is verbonden naar de pc/Mac via de kabel die bij de doos wordt geleverd (als u een kabel van een derde partij gebruikt, zorg er dan voor dat de kabel gegevens kan doorgeven, aangezien een deel van de kabel alleen kan worden gebruikt voor opladen).
-
Zorg ervoor dat u gebruikt alleen Keychron-toetsenbord om verbinding te maken met de pc, anders kan de firmware van uw andere worden geflasht toetsenborden. Als u meerdere Keychron-toetsenborden heeft, flash dan de firmware één voor één. Sluit niet alle toetsenborden tegelijk op de computer aan.
-
Begin nu met het uitvoeren van het exe-bestand voor Windows of het app-bestand voor de Mac. Op Mac als u het probleem ondervindt van "App is beschadigd en kan niet worden geopend. Je moet het naar de prullenbak verplaatsen. Volg de instructies op deze pagina om het probleem te verhelpen.
-
Nadat u de nieuwe firmware hebt geflasht, houdt u "Fn"+"Z"+"J" deze drie toetsen vijf seconden samen ingedrukt om de fabrieksinstellingen te herstellen. Dan ben je klaar om te gaan.
Download de firmware via de volgende link:
(LET OP!: Alle onderstaande firmwares zijn originele fabrieksfirmware. Als uw toetsenbord goed werkt, probeer de firmware dan niet, anders wordt uw toetsenbord vernietigd.)
Als u het probleem ondervindt van 'App is beschadigd en kan niet worden geopend. Je moet het naar de prullenbak verplaatsen. ” Hier is de onderstaande instructie om het probleem te verhelpen.
1. Download de GateKeeper_Helper. (U kunt dit raadplegen koppeling en download het.) Download voltooid en open het. Open vervolgens de “GateKeeper_Helper”.
2.U ziet vijf opties en vraagt u uw keuze in te voeren, nu typt u 3 en voer in, het zal je laten zien dat "Sleep en zet de app hier neer en druk vervolgens op Return:", zet de firmware neer in de GateKeeper en druk op Return en voer vervolgens je wachtwoord in en klik op enter, nu zie je de [Process completed], klaar!
Probeer ten slotte onze firmware opnieuw te openen. U zou de firmware-update nu moeten kunnen verwerken, dank u.
Releasedatum voor Windows Firmware: 27-01-2021