Het retourneren van het product is ook geheel afhankelijk van de retourzending garantie van het product. We accepteren geen willekeurige retourzending van producten, tenzij er een kwaliteitsprobleem is dat we niet kunnen oplossen. Als u de producten willekeurig retourneert, bieden wij geen restitutie aan.
Als u een qkwaliteitsprobleem te melden, kunt u ons een e-mail schrijven op support@keychron.bHet is en wij zullen u oplossingen voorstellen. Als we van mening zijn dat het probleem door het technische team moet worden gecontroleerd, zullen we u informeren dat u het product kunt retourneren en bieden we u een vervangend product aan. U kunt ons een e-mail sturen en wij kunnen u het retourverzendadres van ons magazijn geven op basis van uw locatie.
Het product bevalt niet en wil het retourneren.
Volgens ons garantiebeleid, als dat zo is niet gerelateerd aan het probleem met de productkwaliteit, en de klant wil het product retourneren, moet de klant dit binnen 7 dagen na aankomst van het product/pakket aanvragen en moet de klant de verzendkosten voor retourzending betalen, zoals we kunnen momenteel geen retourverzendlabel aanvragen bij een koerierspartner, Voor de retourkosten dient u contact op te nemen met de koerier van de postdienst. U moet ons het trackingnummer doorgeven zodra u het retourproduct heeft verzonden. Zodra we het product in ons magazijn hebben ontvangen, zullen we alleen de productkosten terugbetalen (we dekken niet de verzendkosten van en naar het Keychron-magazijn). U kunt ons mailen op support@keychron.be en wij kunnen u het adres geven van ons magazijn waar u het product kunt retourneren.
Verkeerde layout/versie ontvangen
Als u merkt dat de productlay-out of -versie die u heeft ontvangen niet is wat u heeft besteld, geef dan een afbeelding van het product en het trackingnummer op, geschreven/afgedrukt op papier. E-mail dit naar ons op support@keychron.be binnen 7 dagen nadat de bestelling bij u is afgeleverd.
Annuleringen van bestellingen
Als u ons op de hoogte heeft gesteld van annuleringen van de bestelling, maar het product is al verzonden, moet u het product op eigen kosten opnieuw naar ons terugsturen voor het geval u het nog steeds niet wilt hebben. Zodra het ons magazijn verlaat, kunnen we uw bestelling niet meer annuleren.
Terugbetalingen (indien van toepassing)
Wij bieden pas terugbetaling/vervanging aan zodra wij het product hebben ontvangen. Het duurt doorgaans maximaal 7 werkdagen voordat de terugbetaling is verwerkt. De terugbetaling wordt verwerkt en er wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via support@keychron.be.