Garantie

Keychron-producten worden gedekt door een garantie (exclusief Gift Card).

 

Let op: De garantie wordt verstrekt als aanvulling op de rechten en rechtsmiddelen die aan u zijn verleend door de verkoper of die aan u zijn verleend op grond van de toepasselijke wetgeving. Daarom blijft elk rechtsmiddel (bijvoorbeeld rectificatie, vordering tot schadevergoeding, recht om het contract te beëindigen) toegekend door Keychron of door de toepasselijke wetgeving onaangetast, bijvoorbeeld het recht om binnen 12 maanden na de aankoopdatum een ​​gebrek aan conformiteit te claimen.

 

De garantie dekt alle gebreken in vergelijking met de specificatie van het betreffende product, die zich binnen de hieronder genoemde garantieperiode aan het product kunnen voordoen, echter met de hieronder uiteengezette uitzonderingen. 

 

Tenzij uitdrukkelijk anders vermeld in de documenten die in verband met de aankoop zijn verstrekt, bedraagt ​​de garantieperiode twaalf (12) maanden.

 

De garantieperiode gaat in op het moment dat het/de product(en) wordt afgeleverd bij de eerste eindgebruiker. Deze garantie geldt niet voor producten waarvan het serienummer onleesbaar of gewijzigd is, net zoals de garantie vervalt als u wijzigingen aanbrengt in de software die niet door Keychron zijn geautoriseerd.

 

Let op: Als het langer dan 1 (één) maand als "Bezorgd" op de website van de koerier (bijvoorbeeld: DHL) verschijnt, worden de bezorggegevens op de website van de koerier verwijderd. De koerier zal ons geen enkele compensatie bieden voor deze bestelling. Daarom kunnen we geen restitutie verlenen als de klant ons niet informeert om het pakket via e-mail te onderzoeken 1 (één) maand nadat het op de website van de koerier is "bezorgd" .

 

Het volgende zijn NIET gedekt door de garantie:

  • Accessoires en reserveonderdelen (inclusief maar niet beperkt tot kabels, draagtas enz.) worden afzonderlijk verkocht, d.w.z. niet gebundeld met een Keychron product.
  • Defecten die zijn veroorzaakt door het demonteren van ons product, verkeerd gebruik, onjuiste installatie, reparaties/aanpassingen die niet door de fabriek zijn uitgevoerd, of onjuiste afstelling van het product, of verwaarlozing, inclusief maar niet beperkt tot ‘inbranden’ en soortgelijk onrechtmatig gebruik.
  • Defecten die zijn veroorzaakt door blikseminslag, brand, water of andere gevallen van overmacht.
  • Defecten in verbruiksartikelen (d.w.z. onderdelen die naar verwachting regelmatig moeten worden vervangen, inclusief maar niet beperkt tot: draagtas, kabels, enz.) of gebruik na de verwachte levensduur van het betreffende verbruiksartikel.
  • Defecten veroorzaakt door normale slijtage, vooral voor lederen producten.
  • Artikelen die gevoelig zijn voor slijtage, zoals de toetsenkappen en polssteunen, vallen onder onze garantie van drie (3) maanden.

 

Met de hierin vermelde uitzonderingen waarop u aanspraak kunt maken op garantie, kunt u contact opnemen met support@keychron.be als zich binnen de garantieperiode een defect voordoet dat onder de garantie valt in uw product. Keychron zal de garantie van onze K-, C-serie (bijv. K1, K2, K3, C1, C2, etc.) toetsenborden (met uitzondering van de K Pro-serie, bijv.: K2 Pro, K8 Pro) en muizen respecteren op een van de volgende manieren naar eigen goeddunken:

  • Vervanging van het defecte product door hetzelfde of een soortgelijk product.
  • Vervanging van de defecte onderdelen van het product.



Met de hierin vermelde uitzonderingen waarop u aanspraak kunt maken op garantie, kunt u contact opnemen met support@keychron.be als zich binnen de garantieperiode een defect voordoet dat onder de garantie valt in uw product. Keychron zal de garantie van onze toetsenborden uit de K Pro-, Q- en V-serie (bijv.: K2 Pro, K8 Pro, Q1, Q2, Q3, V1, V2, enz.) honoreren op een van de volgende manieren, naar eigen goeddunken:

  • Defecten van toetsenborden uit de K Pro-, Q- en V-serie zijn veroorzaakt door productie: we vervangen alleen de defecte delen van het toetsenbord, niet het hele toetsenbord, omdat het in hoge mate aanpasbaar is en gemakkelijk opnieuw kan worden opgebouwd.
  • Defecten van toetsenborden uit de K Pro-, Q- en V-serie zijn veroorzaakt door het demonteren van ons product, onjuiste installatie, reparaties/aanpassingen die niet door de fabriek zijn uitgevoerd, onjuiste afstelling van het product of verwaarlozing, inclusief maar niet beperkt tot “burn-in” en soortgelijk onrechtmatig gebruik: Wij bieden GEEN gratis service aan. We bieden alleen BETAALDE service aan om de defecte onderdelen op eigen kosten te vervangen (inclusief de kosten van onderdelen, verzendkosten en belasting indien van toepassing).

 

Keychron-producten die zijn gemarkeerd als een speciale of beperkte editie kunnen niet worden gegarandeerd in geval van vervanging door een identiek product.

 

De garantie dekt niet de kosten van vervolgschade of indirect verlies of enige daarmee samenhangende kosten die voortkomen uit het claimen onder de garantie, zoals verlies als gevolg van het onvermogen om het product te bedienen. Producten die speciaal zijn ontwikkeld voor gebruik op de locatie waar ze worden verkocht, bijvoorbeeld als gevolg van variërende transmissiesystemen en goedkeuringseisen, vallen niet onder deze garantie als defecten of storingen worden veroorzaakt door gebruik van het product op een andere locatie.

 

Om de garantie van toepassing te laten zijn en een claim onder de garantie te kunnen indienen, moet u MOET de originele factuur (of een aankoopbewijs) van Keychron meesturen waarop u uw garantieclaim wilt indienen, en kunt u afbeeldingen of video's zien. het productprobleem voldoet aan ons garantiebeleid.

 

Als de klant ontdekt dat het product of de kleur niet is wat u heeft besteld, help dan door een foto te verstrekken waarop het product en het trackingnummer zijn geschreven/afgedrukt op papier. Stuur vervolgens een e-mail naar support@ keychron.be om onze klantenservice te bereiken binnen de 7 dagen na levering van de bestelling.

 

Let op: Als het langer dan 1 (één) maand als "Bezorgd" op de website van de koerier (bijvoorbeeld: DHL) verschijnt, worden de bezorggegevens op de website van de koerier verwijderd. De koerier zal ons geen enkele compensatie bieden voor deze bestelling. Daarom kunnen we geen restitutie verlenen als de klant ons niet informeert om het pakket via e-mail te onderzoeken 1 (één) maand nadat het op de website van de koerier is "bezorgd" .

 

Nadat een klant het product heeft ontvangen en het geen verband houdt met een probleem met de productkwaliteit en de klant het product wil retourneren, moet de klant dit binnen 7 dagen na aankomst van het product/pakket aanvragen en moet de klant de verzendkosten voor het retourneren betalen. . Zodra we het product in ons magazijn hebben ontvangen, zullen we de productkosten via Stripe terugbetalen.

 

We garanderen onze service, inclusief vervangende onderdelen, gedurende 90 dagen of de resterende termijn van uw toetsenbordgarantie, welke van de twee het langst is. Wij bieden dit aan wanneer u klantenservice van ons krijgt. 

 

Voor vragen over cadeaukaarten kunt u terecht op hier .

 

Let op: wees voorzichtig als u besluit de DHL-service 'Geen handtekening vereist' toe te passen, aangezien er pakketten kunnen ontbreken en Keychron hiervoor niet verantwoordelijk is.  

Voor aanvullende vragen kunt u een e-mail sturen naar support@keychron.be.