Verzendbeleid

 

Waar wordt het pakket verzonden vanaf? 

De meeste pakketten worden verzonden vanuit China, sommige populaire producten worden verzonden vanuit het magazijn in Polen, het magazijn in Spanje of Amazon Duitsland.

 

Wanneer verzendt u het artikel?

We verzenden het artikel binnen 2-3 werkdagen en uploaden het trackingnummer zo snel mogelijk, maar de levertijd hangt af van de lokale bezorgsnelheid en douaneafhandeling, waar wij geen volledige controle over hebben. De geschatte aankomsttijd is 6-12 werkdagen. Maar in het geval van natuurrampen of andere oncontroleerbare factoren kan het meer tijd kosten.

 

Waar kunnen we naartoe verzenden?

We kunnen naar België verzenden, we kunnen niet verzenden naar BFPO/POBOX en afgelegen gebieden.

Noorwegen en Turkije moeten het BELASTINGNUMMER invullen, anders kan de logistiek het verzendlabel niet aanmaken.

 

Kunt u het pakket als een cadeau aangeven?

Nee, sorry, de koeriersdienst accepteert niet om als cadeau te verklaren voor de douaneafhandeling.

 

BTW of invoerbelasting inbegrepen?

De weergegeven prijs van het artikel is exclusief belasting. Als u uit een land van de Europese Unie komt, wordt de belasting automatisch berekend bij het afrekenen. Voer uw btw-nummer in bij adres 2. Omdat het belastingtarief per land verschilt, is de belastingwaarde afhankelijk van uw bestemmingsland. Wij betalen de invoerbelasting wanneer het pakket wordt verzonden. Laat het ons weten als de douane contact met u opneemt, we kunnen indien mogelijk ons advies geven.

 

Als u nog verdere vragen heeft, kunt u ons gerust e-mailen op support@keychron.be, bedankt.

 

Aanvullende kennisgeving over verzending

Dit is de verantwoordelijkheid van de klant om te helpen bij een succesvolle levering van de bestelling. Er zijn verschillende situaties waarin het pakket wordt teruggestuurd naar het magazijn van het verzendbedrijf in het land van herkomst:

-We nemen zo snel mogelijk contact op met de klant zodra we een melding ontvangen van ons verzendbedrijf dat uw pakket vastzit bij de douane vanwege douaneafhandelingsredenen. Als de klant niet binnen 48 UUR de benodigde informatie verstrekt die door de douane wordt vereist (zoals belastingbetaling) binnen de gestelde termijn, wordt het pakket teruggestuurd naar het magazijn in het land van herkomst van het verzendbedrijf. Als de klant het pakket opnieuw wil verzenden, kan het zijn dat er een extra vergoeding betaald moet worden (volgens de factuur van ons verzendbedrijf). Als u besluit het pakket op eigen initiatief niet te ontvangen, kan het zijn dat u de kosten voor de retourzending moet dragen (volgens de factuur van ons verzendbedrijf). We zullen de winkelprijs terugbetalen (exclusief extra verzendkosten indien betaald bij het plaatsen van uw bestelling) na aftrek van de retourverzendkosten.

-We nemen zo snel mogelijk contact op met de klant zodra we een melding ontvangen van ons verzendbedrijf dat het afleveradres of telefoonnummer onjuist is. Als de klant echter niet snel op onze vraag reageert, zal dit leiden tot het mislukken van de pakketbezorging. De klant kan de extra kosten voor een nieuwe bezorgpoging moeten dragen.

- Nadat de klant het product heeft ontvangen, als het niet gerelateerd is aan een kwaliteitsprobleem van het product en de klant het product wil retourneren, moet de klant dit binnen 7 dagen na ontvangst van het product/pakket aanvragen, en de klant moet de retourverzendkosten zelf betalen. Zodra wij het product in ons magazijn hebben ontvangen, zullen wij de productkosten via Stripe terugbetalen.

-Als het meer dan 1 (één) maand als "Afgeleverd" verschijnt op de website van de koerier (bijv.: DHL), worden de leveringsgegevens op de website van de koerier verwijderd. De koerier zal ons geen enkele vergoeding voor deze bestelling verstrekken, daarom kunnen wij geen terugbetaling bieden als de klant ons niet per e-mail informeert om het pakket te onderzoeken binnen 1 (één) maand nadat het als "Afgeleverd" op de website van de koerier is gemeld.

-Om retourzending te voorkomen, moeten klanten hun volledige naam opgeven in het informatieformulier. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant als de naam in het formulier onvolledig is.  

 

Voor aanvullende vragen, stuur ons een e-mail op support@keychron.be